sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Dark-red-stuff

  
 
 Tässä teille talven ehdoton läpihuutojuttu pikkujouluihin ja muihin rientoihin! Nimittäin tummanpunaiset huulet ja -kynnet!

 Isadoran kynsilakka Mulberry Wine on yksi täydellisin tummanpunainen lakka mun makuun!

 Näihin kynsiin olen levittänyt vain yhden kerroksen ja se peittää niinkuin pitääkin, veikkaisin että pidemmät kynnet tarvitsevat kaksi kerrosta, mutta lyhyemmille riittää yksi. Lakka saa näyttämään kynnet hyvin täyteläisiltä ja glamourilta!


Sitten huulet, Guerlainin huulipuna Gigolo 70 on niinsanottu superpuna, jonka kävin kipaisemassa kun kävin täyttämässä mun huulipunavarastoja. :) Siitä pompahti melki suosikki kertaheitolla!

 Huulipunassa on kätevästi oma peili mukana, eli se sopii täydellisesti käsilaukkuun, siihen pienimpäänkin.

 Koostumus on hyvin crememäinen, voisin jopa sanoa tuhti/paksu, ja pigmenttiä riittää koko rahan edestä! Pysyvyys on todella hyvä näin normaaliksi huulipunaksi ja se tuntuu mukavan liukuvalta huulilla, ei tahmaa. Ainut miinus on mielestäni se että mun on ainakin pakko rajata huulet ennen punan levitystä, koska muuten puna karkaa yli rajojen herkästi.


 Translate: Here is a winter essential for a Christmas party, and other venues, namely dark red lips and nails! Nail polish is Isadora, Mulberry wine and lipstick is Guerlains Gigolo, luv them both!

2 kommenttia:

  1. Tuo kynsilakka on pakko saada, olen jo ihastellut sitä niin monessa blogissa. Ainakin näissä sinun kuvissasi näyttää täydellisen väriseltä!

    VastaaPoista
  2. ja se onkin, oon ihan täysin rakastunut tuohon sävyyn! :) suosittelen lämmöllä! ;)

    VastaaPoista