keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Bodywork


Helou, en ole saanut nyt aikaiseksi kirjoittaa teille mitään postauksia, johtuen taas töissä olevasta hopusta, mutta viikonloppuna yritän taas skarpata. ;) Halusin kuitenkin tehdä teille jo pidemmän aikaa mulla mielessä pyörineen asian, nimittäin näette mun kropparempan!

Joulukuu 2009.

Oon aina ollut mielestäni lihava, välillä lievästi, välillä todella paljon! En ole koskaan ollut mitenkään sopusoinnussa itseni kanssa ja nyt oli otettava ohjat käsiin. Kaikki kyllä alkoi ihan muista syistä jo viime talvena kun rypesin pohjamudissa niin terveyden kuin oman henkisen minäni kanssa. Keväällä sairastuin ja olin todella rapakunnossa kaikella tasolla, mutta kesällä kun aloin tervehtyä, päätin että ensi kesään mennessä (eli 2013 kesään) olen rautaisessa kunnossa. Nyt on alkanut tulla tuloksia kaikin puolin, niin vaa'assa numeroiden osalta, kuin kestävyyden ja henkisen hyvän olon kanssa. Jaksan kaikkea ja paljon, virtaa oisi enemmän kuin tarvetta.. (toivottavasti te työkaverit, ystävät ja perheenjäsenet jaksatte tätä sähköjänistä?!) :D
Elokuu 2011.

Yllä kuva siis kesältä 2011 työkeikalta, jossa olin TODELLA suuressa kunnossa, mielestäni yksi hirveimmistä kuvista ikinä!
Ja tässä teille viime lauantaina työpaikan pikkujouluista otettu kuva. Mahdun heittämällä 38 (riippuen tietty mallista) kokoisiin farkkuihin, kun ennemmin 44 teki tiukkaa ja 46 oli hyvät. Senttejä on karissut vyötäröltä 12cm, lantiosta melki 20cm! Vaatekaappia on pitänyt pikkuhiljaa laittaa uusiksi, mikä on pirun kallista, mutta hyvä tekosyy ostaa kaikkea kivaa.. ;) Ihan kaikkein korkeimmasta vaakalukemasta on siis lähtenyt melki -30kg! Kerron teille ensi kesänä toivottavasti mun lopputuloksen, koska itsellä on vielä mielessä ottaa pois kiloja ja kiinteytyä ja jaksaa enemmän, aikaa on ensi heinäkuuhun vielä n.8kk ja siinä ajassa ehtii ihmeitä!

Marraskuu 2012.
Ja se miten olen laihduttanut ei ole ehkä terveellisin vaihtoehto, mutta ollut todella tehokas; ensin otin chambridge- pussikuureilla -10kg pois, sitten sairastuin keväällä crohnin tautiin joka söi musta ensin -12kg ja nyt loput on lähtenut totaalisen ruokavalion vaihdoksen ansiosta. Olen myös lisännyt liikuntaa huomattavasti ihan aerobisella puolella, kuin lihaskunnollakin, sekä venyttely on aina ollut mulle mielekästä (koostani huolimatta olen aina ollut todella notkea). Pelkäsin alusta saakka kuinka kropan "nahka" pysyy mukana, kuinka paljon jää irtoläskiä, mutta hyvin on iho pysynyt kasassa, kiinteytyy hyvin kun ottaa painoa pois pitkällä aikavälillä, ja hoitaa ihoa hyvin. Kuorinta, suolahoidot ja kosteutus on auttanut kovasti! Tässä nyt teille tällainen pienimuotoinen infonpoikanen ja aika-ajoin kirjoittelen teille ns. lisätuloksia ja olotiloja, mutta nyt kohti ensikesän bikinikuntoa, täältä tullaan! :)

Translate: Here you pictures of my body transformation, which has not yet been completed, but the results can already be seen. I started last winter and next summer is the timeline.


2 kommenttia:

  1. Hei :) Ensinnäkin pakkoa sanoa että onneksi olkoon mahtavasta pudotuksesta ja siis wau, näytät todella upealta!:) Olisin kiinnostunut tietämään, että kaunko olit tuolla camebridge kuurilla kun sait tuon 10kg pudotettua?:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos kaunis! :) 10kg lähti 2kk aikana ollessani chambridgella- ensin olin 2viikkoa ihan pelkillä pusseilla, jonka jälkeen 6 viikkoa pusseilla ja kevyellä ravinnolla (salaattia, vähän protskuja ja ilman hiilareita). :)

    VastaaPoista