tiistai 23. lokakuuta 2012

Messusatoa

 Moi, mun täytyy ihan ekana myöntää että en juurikaan ehtinyt kiertää messuilla kisojen vuoksi, kauneus puolen vain osittain, puhumattakaan että olisin ollut missään muualla, mun liikkuminen oli lähinnä beautipoint lavan ja kisapaikan väli! ;) Vaikka aikaa olisikin ollut, olin ihan kuitti kisan jälkeen koska olin ollut sairaana ennen kisoja... Kävin moikkaamassa muutamat "messututut" ja siinä se. En edes ostanut mitään?! Mitään? Kyllä, outoa multa, yleensä mukaan on tarttunut jos jonkinlaista tarvetta, ja turhaketta.. Rahat ainakin säästyi! ;)

 Inglot oli yksi jossa tuli nopeasti piipahdettua, samoin kuin Royal Pink.

 bareMineralsilla oli kokoajan hirveästi väkeä ja näyttävä alue olikin! :)

 Carpelan Cosmeticsillä kävin myös piipahtamassa, heillä oli kaikkia ihania tuotteita esillä, niistä äkkilempparit tietty oli Essien lakat!

 Kaikissa upeissa sävyissä! :)

 Ehdottomat lempparit tuo kirkas oranssinpunainen ja rugbundy! :)



Kuinkas teidän messuilut sujui, löytyikö mitään keskustelun arvoista, uutta, erilaista? Kertokaa mulle, kun en ehtinyt kierrellä? :)

Translate:  Hi there, I have to just the first to admit that I hardly had time to rotate the games at the fair because of the beauty side only in part, not to mention that I had been anywhere else, my movement was mainly beautipoint the stage and the race on the mid-term! I do not even buy anything from there, Here are just a few photos from the fair.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti