maanantai 22. lokakuuta 2012

Kuulumisia

 Mukavaa viikonalkua täältä matonreunalta! Ajattelin hieman kirjottaa teille mun kuulumisia ja missä mennään.. Oon tän päivän ottanut todellakin levon kannalta, olen siis konkreettisesti ollut lattialla läppärin ja kahvikupin kanssa, mun karvanukkamatolla! <3

 Ensinnäkin kisastressi on vihdoin ohi, parin kuukauden harjottelu sekä itse kisa on takanapäin! Samaten olen todella tyytyväinen että työt on nyt vakinaisempaa ja se siis jatkuu oopperalla hyvää tahtia niinkuin on alkanutkin. Mun loppuvuosi tulee olemaan rauhallisempi ja hiljaisempi, ei siis blogin osalta vaan mun sekopäisen elämän osalta.. :D


On ihanaa kun asiat ovat vakituisempia työn osalta, mikä ei silti aina tarkoita käytännössä helpommalta, mutta stressittömämmältä kyllä! On paras tunne kun aamulla heräät ja tiedät meneväsi samaan työpaikkaan, eikä tarvitse tarpoa kuuden eri paikan väliä, milloin missäkin, ja hyvässä lykyssä monessa paikassa samana päivänä. Ei hyvä! Helsinkiin on matkaa täältä Treeltä, mutta se ei ole este. Junassa ehtii hyvin nukkua ja hoitaa koneella käytännön asioita.


 Kotipäässä menee myös hyvin, on vihdoin asunto jossa viihdyn, se on meidän näköinen ja nautin täysin siemauksin siitä kun saan ne vähäiset ajat olla kotona, omassa pesässä! :) Tampere myös tuntuu ihan kodilta, kesällä tuli 3 vuotta kun täälä olen asustellut, Vaasa ei loppuviimeksi ollutkaan mun paikka, vaikka sielä olikin hyvä olla sen aikaa kun se kesti. Tre on hyvällä etäisyydellä kaikesta, mun porukoille Etelä-Pohjanmaalle, Helsinkiin töihin jne.. :)


 Harrastuksia mulla ei varsinaisesti edes ole, lenkille pääsen onneksi niin usein kuin huvittaa ja juoksemisesta on alkanut muodostua mulle se juttu, tykkään siitä ja sen tuomasta hyvästä olosta. Tätä blogia en oikeastaan pidä harrastuksena, vaan enemmänkin intohimona!


Ainut mikä tällähetkellä mua kalvaa ja kovasti on sairaalloinen matkakuume! Siitä en pääse yli enkä ympäri, ennenkuin pääsen reisuun. Oon yrittänyt huijata itseäni sen lopettamiseen monta kertaa, mutta ei onnistu, mä tarviin sen matkan NYT! Ongelmaksi tuleekin vain se että nyt täytyy tehdä töitä.. ;) (ei se siis ole ongelma, mutta ongelma etten pääse reisuun..) Ihan hyvä vain!

Sitten vielä viimeiseen asiaan nimittäin teihin lukioihin: Ihan mahtavaa että teitä on lukioina tullut jo lähes 90kpl, ja nyt haluankin että se kuka on mun 100 lukija, saa tällaisen pienen palkinnon:


  • Oriflamen Pure nature - kasvovesi 150ml
  • WWW Professional Infiniten silkkitipat hiuksille 30ml
  • Kaksi Isadoran kynsilakkaa, Graffiti lakka #804 Yellow crew ja #629 Icy Purple
  • Inglotin Amc eyeshadow - jauhemainen luomiväri sävy 84.
  • Sekö Glitterin mustakultaiset korvakorut.
 Se sadas lukija tulee blogiin, jätäthän sähköposti osoitteen niin saadaan sitä kautta yhteystiedot. :) (lukijan palkinto lähetetään ainoastaan Suomeen.)

Translate: 
Here is a little sneak peek at my current life situation;

Here I am at the edge of the mat! I thought you tonite my news and what's going on .. I have taken the rest of the day in fact, I had actually been on the floor of your laptop and a cup of coffee with! <3
 First of all, competition stress is finally over, a couple of months of training and the competition is behind us! Similarly, I am really pleased that work is now a permanent basis and it therefore continues at a good pace as the opera has begun. My end of the year will be calmer and quieter, not a blog, but for the life of my crackpot .. : D
It's wonderful when things are in a permanent job, which is, however, always mean in practice more convenient, stress-free, but yes! It is the best feeling in the morning when you wake up and you know you're going to the same place of work, and not have to trudge on six different matter, while doing this, and in many places on the same day. Not good! Now everything is permanent!
At home also goes well, is finally home where I like it, it's our looking and I enjoy it to the fullest as I get them little time to be at home, in your own nest! :) Tampere also feel quite like home, the summer came 3 years ago when I lived in buck, Vaasa not last out was not the place for me, even casually it was good to have the time while it lasted. Tre is a good distance to everything .. :)
Hobbies which I did not really even exist, I get a run as often as I want, and running with traces of me that's the thing, I like it and its added enjoyment.
So this is all for now, have a great week all! :)


1 kommentti: