perjantai 19. lokakuuta 2012

Elämää ripsienpidennyksen jälkeen!

 Mulla on ollut koko kesän ripsien pidennykset! Ne ovat ihanan helpot ja näyttävät, ja on jotenkin vaan tullut mulle hyvin tärkeiksi, kun en aamuisin ole jaksanut laittautua, sekä kesä aikaan varsinkin kun en ole meikannut juuri ollenkaan. Ripset ja aurinkopuuteri on ollut SE juttu! Nyt kuitenkin päätin niiden antaa tippua... Mulla ois ollut huolto, mutta jouduin perua työkeikan vuoksi, enkä sen jälkeen saanut aikaiseksi tilata uutta.. :D Mutta toisaalta mietin että hyvä antaa ripsien taas hetki "levähtää" ja otan ne taas jonkin ajan kuluttua..

Tässä mun ripset viime huollon jälkeen. <3

Ke otettu kuva ennen töihin lähtöä.
 Ja kuten alemmasta kuvasta huomaatte; mulla on todella valkoiset ja tyngät pikkuripset. Tuntui jotenkin säälittävältä laittaa ripsiväriä näihin tynkiin! :D ..ja näyttää siltä että mun alaripset on pidemmät kuin yläpuoli. En silti koe että ripsipidennys olisi mitenkään vahingoittanut tai heikentänyt omaa ripsikarvaa, vaikkakin pidennykset oli mulla yli 4kk.



Nyt vain taas opettelen olemaan ilman näitä, ja kuka tietää, mulla saattaa mennä hermo ja sitten haen uudet ripset! :)


Translate: I've had all summer eyelash extensions! They are wonderfully easy and has somehow come to me, but very important, especially during the summer when I do not use make-up very much. Lashes and bronzer has been the thing! Now, however, I decided to give them fall ... I've got'd been a care, but I had to cancel due to one on the job, and I do not have time then ordered a new .. : D But then I thought that a good time to give your eyelashes while "resting" and I take them again after some time .. There is pics before and after. :)

3 kommenttia:

  1. siis mä en ees ymmärrä miten ne vois vahingoittaa? tai siis joo kyl ne varmasti sitä karvaa vahingoittaa mis ne on kiinni mut senhän on kuitenki tarkotus lähtee samaan aikaan pois ku sen kuidun:D niin eihän se voi siihen uuteen ripseen vaikuttaa ku se ei oo ees osunu siihen??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite ainaki oon huomannu kuinka omat ripset on lyhentyny ihan sikana, hyvä kun saa edes taivutettua.. Nyt sinnittelen pari viikkoa ilman pidennyksiä ja sitten taas uus aika, ehkä nää omat tästä vähän ''parantuis'' tän tauon aikana.. :)

      Poista
  2. Kyllä mulla ainaki omien ripsien määrä on "harventunu" ja lyhyemmätkin ne on..tietää ihan siitä kun on huoltanu ripset niin niitä pidennyksiä ei paljoa voi laittaa sinne kun puuttuu joistain kohdista yksinkertasesti niitä omia ripsiä mihi ne pidennykset pitäs laittaa. Uskoisin et se johtuu varmaa siitä, että kyllä ne raskaammat pidennysripset saattaa helpommin irrottaa omaa ripseä ja ei välttämättä yhtä nopeeta kasva tilalle uusia.
    Mutta kyllähän niihin pidennyksiin koukkuun jää, kun ne on niin helpot ja näyttävät ja paljo nopeammin saa laitettua ittensä kun ei tarvitse jonku taivuttimien ja ripsarin kanssa tuhertaa :)

    VastaaPoista