maanantai 2. huhtikuuta 2012

Täälä sitä ollaan...


Hihiii, ja hiphei, täälä sitä ollaan Fuengirolan lämmössä Espanjassa. :) JEijj! Saavuin tänne eilen (1.4) ja lento sekä muu matkustus sujui vallan mainiosti. Minä tunnollisena työläistyttönä päätin heti alkaa matkan alussa sairastamaan, ja nyt olen siis täälä +22asteen lämmössä kuumeessa! :D Olin kuitenkin reipas ja menin kouluun aamulla niinkuin sovittiin. :)


Mulla ei valitettavasti vielä ole hirmuisesti kuvia, koska oon todellakin vaan ollut kämpillä ja koululla, sekä apteekissa! :D kiitos vaan huippukämppiksen joka lähti heti auttamaan avutonta sairastajaa. :) yllä muuten malagan lentokentältä sumeaa kuvaa..


Mun kestopigmentointi koulutus alkoi tehokkaasti tänä aamuna. :) Oon ollut tän päivän katseluoppilaana ja lukenut nipun materiaalia, kuulut luennon ja kysellyt tyhmiä! :D


yllä koulun kestopigmentointi tilasta kuvaa. tuola mä tuun viettämään seuraavat 3 viikkoa! :)


Pääsin katselun jälkeen tositoimiin harjoittelemaan tekonahkaan viivaharjoitusta, täytyy sanoa että oli tosi vaikeeta aluksi saada suora siisti viiva. :D nyt muutamien tuntien harjottelun jälkeen se jo onnistuu, wipii! :D Mutta ootan kyllä innolla tulevia päiviä, nyt meen koisimaan, että jaksan aamulla herätä! :) adios! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti