torstai 24. toukokuuta 2012

Top 5 Summer surviving products


Tässä teille kesän selviytymispaketti mun tapaan.. :D Mun kesän lähtökohta on että aion olla oikeasti loppukesästä ruskea! Siitä huolimatta täytynee muistaa hyvät aurinko tuotteet, ja jätän suosista itseruskettavat väliin, koska lopputulos on mulla aina porkkana/ananas. Kun on niin valkoinen iho kuin mulla, siihen tarttuu ensimmäisenä kasa keltaista pigmenttiä ja lopulta olen oranssi, fail! 

 Aloitetaan ekalla tuotteella joka on Simin Miracle elixir, oil treatment for hair 50ml, eli arganöljyä sisältävät tehotipat hurjan kuiville latvoille! Tämä on siis must pitkähiuksisen kesähapsotustukan pelastus! Tekee älyttömän pehmeiksi, sileiksi ja kiiltäviksi latvat, mutta on varottava ettei käytä liikaa, muuten lopputulos näyttää rasvoittuneelta. hintaa n.25-32e

 Baman Silky Comfort Feet Spray 100ml, avokkaiden, balleriinojen, gladiaattoreiden, blättäreitten jne. alle, kun ei käytä sukkia/sukkahousuja, estää rakkojen syntymistä ja pitää jalat raikkaana! Taisi kulua tätä tuotetta jo viimekesänä 3-5 purkkia! :D hintaa paikasta riippuen 5-15e.

 Biothermin Aquasource nuit 50ml, Syväkosteuttava yögeeli kaikille ihotyypeille. Aamulla iho on raikkaampi ja heleämpi, todella pehmeä ja miellyttävä, eikä tahmaa millään tapaa! Mun iho ainakin rakastaa kyseistä tuotetta, talvesaikaan se kaipaa ehkä hieman tuhdimpaa tuotetta, mutta näin kesällä toimii moitteettomasti! hintaa n. 45e.

 Punapään ja herkkäihoisen pelastus mikäli iho on päässyt auringolta grillaantumaan, Acon aftersun 100ml apteekista, hajusteeton, geelimäinen, rasvaton ja viilentävä. Loisto tuote myös kesän selviytymispakettiin! :) Hintaa n.10e.

 Nivea sun protect & bronze sun lotion 200ml, 20suojakertoimella, aktivoi ihon omaa melaniinintuotantoa, joka on kehon oma pigmentti, joka suojaa ihoa ja edistää ruskettumista turvallisesti. Kevyt, tahmaamaton ja vedenkestävä. hintaa n. 15e. Toimii mulla ainakin hyvin, koska tuntuu että jos suojakerroin on yli 25, aurinko voide alkaa vain kiehua iholla ja palaa herkemmin.. Tämä jakaa mielipiteitä, mutta olen herkkäihoisena todennut n. 15-25 suojakertoimen hyväksi ja se toimii mulla. Vedenkestävyysominaisuus on plussaa että voi huoletta mennä uimaan, eikä pala vedessäkään! :)

Mitkä on teidän kesän pelastus tuotteet? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti