perjantai 26. elokuuta 2011

Voihan tyyliaikakaudet!

 Mulla on ollut ehkä mitä mielenkiintoisin viikko koskaan, jos sen niin voi ilmaista. Kaikki lähti kammottavasta maanantaista, kun sain ilmoituksen että päättötyöni ja näyttösuunnitelmani täytyvät olla valmiitä marraskuun loppuun mennessä. Siitä puhelin soitosta suoraan sain järkyttävän stressikramppikuumeen ja aloin etsimään tietoa ja tekemään kyseisiä töitä pois alta. Jouduin kaiken hyvän lisäksi vielä ajamaan Tampereelta Pohjanmaalle vanhempieni luo, koska se mun netti ei vieläkään ole käytettävissä. Mutta aloitin varsinaisesti tiistaina ja nyt on suurin työ pois alta, tässä sivussa olen vääntänyt nipun laskuja, tehnyt kirjanpitoa ja juossut liikkeestä toiseen etsimään tarvittavia tarvikkeita seuraaviin hommiin. Nyt kuitenkin aijon vielä huomenna hoitaa viimeiset hommat ja pitää lauantain päivänä että katselen jotain tyttöhömppä sarjaa tai leffoja ja ensiviikolla töiden ohessa tämä samainen koulurumba jatkuu... Tässä teille kuvia mun viikosta, joka ei ole ollut kovin kaksinen...





Kun pengoin vanhoja äidin aikaisia oppikirjoja varaston kätköistä (äitini on myöskin samalla alalla) niin löysin vanhan kastemekkoni, sekä 1-vuotismekon! :) Äitini on itse ommellut kastemekon ja mummuni on ostanut 1-vuotismekon syntymäpäivälahjaksi. Äidin selitys sille miksi kumpikaan mekoista ei ole vaaleanpunainen (vaikka olenkin tyttö, jos ette huomanneet! :D) oli se että kun mulla oli punaiset hiukset jo syntyessä, ettei sen kanssa sovi vaaleanpunainen tai violetti, ja siksi suurinosa vaatteistani ovat olleet juuri persikan, oranssin ja vihreän sävyjä.. (vaikea lapsi?) mutta joo, nää oli kiva löytää ja ihastella että " olenko mä oikeasti joskus mahtunut tuohon?"



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti