tiistai 2. elokuuta 2011

100 Faktaa Icasta

Tänään tulee 100-postaus tähän blogiin ja sen kunniaksi ajattelin teille kertoa 100 faktaa itsestäni. Tämä tulee olemaan haastavaa, mutta tässä se tulee:

1. Nimeni on Jessica

2. ..ja toinen nimeni on Marjatta, josta en kovasti pidä. :D



3. oon syntynyt seinäjoella,

4. mutta oon kotoisin honkajoelta.

5. lapsuuteni taas vietin isojoella.

6. muutin pois kotoa kuukausi ennenkuin täytin 16.

7. muutin Vaasaan opiskelun vuoksi.

8. aloin opiskella parturi-kampaajaksi

9. samalla suoritin lukion

10. ...vaikka en kirjoittanut, sain päättötodistuksen sieltä.

11. nyt asun Tampereella, jo toista vuotta

12. muutin tänne maskeerauskoulun vuoksi



13. molemmista koulusta valmistuin luokkani parhaimmilla arvosanoilla

14. pa-ka puolen loppuessa sain 5-stipendiä

15. oon vissiin aika nörtti? :D

 16. oon nyt 21. vuotias

17. synttäreitäni vietetään 12.07, eli olen horoskoopiltani rapu.

18. ja kiinalaiselta horoskoopiltani hevonen

19. josta puheenollen mulla on 3 tatuointia, joista yksi on juuri hevonen.



20. toinen on lintu ja viimeinen on kirjain R.

21. R tulee mun sukunimestä, enkä aio vaihtaa sitä koskaan pois.

22. mulla on myös 3 lävistystä.

23. ..enemmänkin on ollut!

24. mun lempivärit on kirkkaan keltainen, pinkki ja limenvihreä

24. mulla on yksi ainut luottoystävä, jonka olen tuntenut jo ihan lapsesta saakka.

25. kyllä seurustelen.

26. ja koirakin löytyy.



27. koiran nimi on Mimi ja se on ehkä suloisin otus ikinä.

28. lapsena mulla ei koskaan ollut koiraa,

29. kaksi kissaa romeo ja esko,

30. sekä hamsterit yelli ja silla.

31. niin ja akvaario.

32. mulla on myös yksi sisko ja yksi veli

33. mä olen meistä vanhin.


34. mä pidän kengistä kovasti

35. kengän kokoni on 40 ja se on sama koko kun mun isän jalan koko!

36. enemmän mä tykkään silti laukuista,

37. mutta eniten koruista

38. mulla on näitä edellämainittuja kuulemma liikaa, mutten itse myönnä sellaista.

39. kosketiikka on sitten asia erikseen, se on jotain huikeeta, tykkään siitä liikaakin

40. oon aloittanut itse meikkaamisen omaan nassuun muistaakseni 4. luokalla,

41. ja muistan kun vanha luokan opettajani joskus pakotti pesemään meikit pois, kouluun tullessa?!

42. mulle kaikkein tärkein kosketiikka tuote on aurinkovoide,



43. koska olen aito punapää,

44. palan sadasosa sekunnissa.

45. ja on terveellisempää kun ei pala!

46. suurimmaksi osaksi olen siis todella kalpea, enkä rusketu oikeastaan ollenkaan.

47. punaisten hiusten lisäksi, mulla on sinivihreät silmät.

48. mulla oli syntyessä jo 10 cm hiuksia päässä ja punaiset.



49. ensimmäisen kerran sain oikeaa hiusväriä 7-vuotiaana, yhden kirkuvan punaisen raidan

50. mulla on ollut myös tummat hiukset,

51. muttei koskaan täysin vaalea, ainoastaan paljon vaaleita raitoja.

52. ja mun hiuksia ei ole koskaan värjätty kestovärillä, ainoastaan raitoina vaalennusta.

53. mulla on todella paksut kynnet

54. ja pidän kynsien lakkauksesta

51. ensi kosketus kynsilakkaan on alle 2-vuotiaana.

52. letin opin tekemään barbielle 4-vuotiaana

53. mulla oli parhaillaan 186 barbia.

54. oon harrastanut lentopalloa 6 vuotta

55. ammuntaa 12 vuotta

56. pesäpalloa aina satunnaisesti, ehkä vakavasti 2 kesää

57. piirtänyt olen koko ikäni

58. sekä laulanut siitä asti kun olen oppinut puhumaan.



59. lempi musiikkini on ehdottomasti r'n'b, rap, hiphop, reggea, soul

60. lempi nais artistini ulkomaalaisista on nicki minaj ja fergie

61. taas suomalaisista jonna ja anna abreu

62. lempi mies artisti ulkomaalaisista on sean paul

63. ja suomalaisista leijonamieli.

64. lempi naisnäyttelijä blake lively

65. lempi miesnäyttelijä vin diesel ja channig tatum

66. yksi kauneusihanteistani on lindsay lohan (ennen sen romahtamista)



67. lempi elokuvani fast & furious, burlesque

68. lempi lastenohjelma lilo ja stich

69. lempi lastenelokuva näin koulutat lohikäärmeesi

70. lempi tv-sarja gossip girl, sex and the city

71. lempi kirjaa mulla ei ole koska en ole koskaan lukenut yhtäkään alusta loppuun,

72. mutta satuja sitten senkin edestä, ja mun ehdoton suosikki on lehmä joka tahtoi lentää, sekä puntellit.

73. mun lempi ruoka perinteisistä on lohikeitto

74. lempijuoma  maito

75. en ota kovin usein alkoholia (ja silloin kun otan, lopputulos ei ole parasmahdollinen)



76. mun lempi karkki on suklaa

77. ja suklaista juuri geisha.

78. lempi jäätelömaku on minttu

79. marjoista lemppari on mansikka

80. lempi kukka on päivänkakkara



81. haluaisin uuden auton,

82. mieluiten toyota supran

83. sekä ipad ois kiva. :D

84. haluaisin myös käydä riossa

85. olen lentänyt normi lentokoneen lisäksi helikopterilla

86. haluisin koittaa ajaa vesiskootterilla

87. veneillä oon ajanut ekaa kertaa n. 9 vuotiaana.

88. rakastan uimista, kylpemistä ja vettä!



89. sain ensimmäisen kännykän 8- vuotis syntymäpäivälahjaksi.

90. tietokone tuli meille samassa vaiheessa, mutten käyttänyt sitä.

91. en pidä jos saan lahjaksi kynttilöitä, se on maailman mielikuvituksettomin lahja!

92. inhoan tiskaamista yli kaiken.

93. enkä pidä epäjärjestyksestä

94. kotitöistä ruuanlaitto on kivintä

95. tykkään leipoa

96. kerään vanhoja rahoja, sekä postimerkkejä



97. tällä hetkellä en ehdi "harrastaa" mitään, mun työ on mun harrastus.

98. mulla on oma toiminimi, ja ryhdyin yrittäjäksi heti 18- vuotiaana.

99. sen lisäksi toimin maskeeraajana/kampaajana tampereen teatterilla ja yle tv 2.

100. rakastan mun työtä enkä pystysi kuvittelemaan tekeväni mitään muuta.



Wipii, mä selvisin, viimeiset 30- juttua piti kyllä hetki miettiä, mutta tuli se sieltä! Kiitos mielenkiinnostanne! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti