tiistai 1. tammikuuta 2013

10 vuoden sisällä

Vuosi vaihtui ja oikein menestyksekästä uutta vuotta! :) Moni bloggaaja on tehnyt tällaisen 10 vuoden sisällä -postauksen vuoden vaihtumisen  kunniaksi, niin miksenpä myös minäkin?

 
Kymmenen vuotta sitten, vuonna 2003:
  1. Olin 13 vuotias, kävin ylä-astetta, 7-luokkaa.
  2. Pääsin ensimmäistä kertaa palkintosijoille sm-kilpailuissa ammunnassa.
  3. Leikkasin ensimmäiset hiukset serkkupojalle, sekä värjäsin kaverin hiukset.
  4. Otin ensimmäisen lävistyksen.
  5. Olin ensimmäistä kertaa kesän kesätöissä.

Viisi vuotta sitten, vuonna 2008:
  1. Täytin 18, senkin päivän olin töissä, tekemässä häitä! :)
  2. Olin toista vuotta parturi-kampaaja linjalla ammattikoulussa.
  3. Puursin ahkerasti erilaisia hiuskilpailuita varten harjoittelemalla.
  4. Muutin J:n kanssa yhteen, suloiseen pieneen kaksioon Vaasassa.
  5. Aloin kiinnostua maskeerausalasta ja miettiä seuraavia kouluvaihtoehtoja.


 

Kolme vuotta sitten, vuonna 2010:
  1. Valmistuin meikkaaja-maskeeraajaksi.
  2. Olin kolmantena maskeerauksen sm-kisoissa oppilassarjassa.
  3. Aloitin teatteri-alan ammattitutkinnon maskeerauksesta.
  4. Aloitin työt Yle TV2, sekä Tampereen Teatterilla.
  5. Aloitin tämän blogin kirjoittamisen marraskuussa.


Kuluneena vuonna, vuosi 2012:
  1. Menin Espanjaan lisäkouluttautumaan.
  2. Valmistuin maskeeraajan ammattitutkintoon.
  3. Jii kosi.
  4. Aloitin työt Suomen Kansallisoopperalla.
  5. Muutto uuteen asuntoon.


Kuluneena kuukautena, joulukuu 2012:
  1. Olin kaksissa pikkujouluissa.
  2. Olen käynyt töissä, työnteko on mielekästä ja työkaverit mukavia.
  3. Olin joulun Etelä-Pohjanmaalla vanhempieni luona, lepäsin ja nautin ajattomuudesta.
  4. Kävin alennusmyyntiostoksilla.
  5. Uuden vuoden vietin kavereiden kanssa baarissa.

Miten teidän viimeiset 10 vuotta on kulkenut, muisteloita? :)

Ps. Kuvat ovat kaikki vuoden 2012 matkoilta, joissa olen ollut.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti