maanantai 5. maaliskuuta 2012

Ica goes Spain! :)



Hjeelou!! Nyt voin virallistaa että tää tyttö lähtee espanjaan kouluun kuukaudeksi opiskelemaan lisää maski juttuja ja kestopigmentoinnit! Mahtavuutta!


Oon jotenkin aika tärinässä, kun tänään sain tiedon että lähtö tulee OIKEASTI. Lentoliput ostin tänään samantien ja nyt pitäisi alkaa miettiä pakkaamista ja kaikkea muuta.. Raha-asiat hoidin (onneksi) jo etukäteen, ennenkuin mikään oli 100%varmaa, mutta oon aina halunnut pelata kaiken varman päälle, niinkuin nytkin. Lähtö siis tapahtuu 1.4 ja takaisin tulen loppukuusta. Muuta mä en oikeastaan ees tiedä teille kertoa, mun majoitus järjestynee kuluvalla viikolla ja muutkin käytännön asiat selviävät pian. Nyt vain täytyy jaksaa painaa tuleva kuukausi omat työt kunnialla ja hoidella yritysasiat myös.

Kertokaa mulle mitä muuta mun pitää pakata 
kuin aurinkorasva (suojakertoimella 100) ja kamera? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti