keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Joululahjatoivelista pukille näin viimetinkaan!

"Rakas Pukki, mulla on tällainen pieni joululahjatoive lista.. Oon yrittänyt olla kiltti ja tiedän että kaikkea en voi saada joten olen valmis tulemaan vastaan ja ostamaan itse osan paketeista.. Mun mielestä joulu on menettänyt merkitystään kaikella turhuudella, joten olemme porukoiden kanssa päättäneet minimoida kaiken 'turhan' ja keskittyä olennaiseen, yhdessäoloon! Tänä jouluna aiomme tehdä valmistelut hyvissä ajoin ja olla ainoastaan perheen kesken aatto (johon siis kuuluu äiti, pikkusisko, sekä mamma, pappa ja mimi), sekä isän luona aion käväistä, ja tänään koristelimme jo kuusen, koska huomenna aion vielä olla töissä ja perjantaina touhuamme jouluruuat, sekä perinteinen piparkakkutalon teko odottaa! :) Mutta nyt siihen turhaan hömpötykseen, mulla on pari joululahjatoivetta jotka ovat siis:

GHD Limited Edition Pink Orchid suoristusrauta

 Swarowskikivin päällystetty fööni
 

Iron Fist - kenkulat

Gossip Girl Dvd season 4
Juicy Couture Viva La Juicy - tuoksu, joka on mun vakkari, 
sekä tietty lahjakortit ja kaikki tyttöjutut on kivoja.. :)
Tässä mun toiveet, kiitos pukki


-Rakkaudella Ica. "

Ps. Saatte huomenna luukut 21 ja 22. 
Pss. Mitä te ootte toivoneet lahjaksi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti